Центр надання адміністративних послуг

Контакти
смт.Вороновиця вул.Козацький шлях, 68 Тел.:587-262Графік роботи
- понеділок - 09.00 - 17.00
- вівторок, четвет, п'ятниця - 09.00 - 16.00
- середа - 09.00 - 20.00
- Щочетверга з 09.00 до 12.30 приймає громадян спеціаліст з управління пенсійного фонду.
- Державний реєстратор працює за наступним графіком:
- понеділок, середа та пятниц'я - 09:00-13:00 - прийом заяв на реєстрацію нерухомого майна
- 13:00-17:00 - опрацювання прийнятих документів
- вівторок - 09:00-13:00 - прийом заяв на реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців
- 13:00-17:00 - опрацювання прийнятих документів
- четвер - 09:00 -17:00 - архівний день
![]() |
Сауляк Наталія Ігорівна
Керівник ЦНАП – Державний реєстратор |
![]() |
Марчук Аліна Павлівна Адміністратор ЦНАП |
![]() |
Чорна Олеся Анатоліївна Адміністратор ЦНАП |
![]() |
Дорош Лілія Василівна Головний спеціаліст із паспортизації ЦНАП |
![]() |
Василець Інна Вячиславівна Головний спеціаліст ЦНАП |
![]() |
Борщевська Ірина Іванівна адміністратор (с.Тростянець) |
![]() |
Гуменна Лариса Іванівна адміністратор (с.Побережне) |
![]() |
Дарнопук Олена Анатоліївна адміністратор (с.Степанівка) |
![]() |
Джеджула Наталія Володимирівна адміністратор (с.Обідне, с.Воловодівка) |
![]() |
Кадіра Надія Миколаївна адміністратор (с.Гуменне, с.Михайлівка) |
![]() |
Карпусь Лілія Андріївна адміністратор (с.Довгополівка) |
![]() |
Лановенко Ольга Іванівна адміністратор (с.Марківка, Шендерів) |
![]() |
Сорока Людмила Михайлівна адміністратор (с.Оленівка, с.Жабелівка, с.Олександрівка) |
ПЕРЕЛІК АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ,
які надаються селищною радою та її виконавчим комітетом через Центр надання адміністративних послуг виконкому Вороновицької селищної ради
Довідка про перебування в ЄДАРП
Про внесення відомостей в ЄДАРП
Технологічна картка на всі соціальні послуги
НАДАННЯ СУБСИДІЇ ДЛЯ ВІДШКОДУВАННЯ ВИТРАТ НА ОПЛАТУ
„ПРИЗНАЧЕННЯ ПІЛЬГИ НА ОПЛАТУ ЖИТЛА, КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГˮ
«ПРИЗНАЧЕННЯ ОДНОРАЗОВОЇ ВИНАГОРОДИ ЖІНКАМ, ЯКИМ ПРИСВОЄНО ПОЧЕСНЕ ЗВАННЯ УКРАЇНИ „МАТИ-ГЕРОЇНЯ”»
«ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ ЩОДО НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ»
«ВИДАЧА ДОВІДКИ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ПІЛЬГ ОСОБАМ З ІНВАЛІДНІСТЮ,
„ПРИЗНАЧЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ МАЛОЗАБЕЗПЕЧЕНИМ СІМ’ЯМ”
«ПРИЗНАЧЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ ДОПОМОГИ ПРИ НАРОДЖЕННІ ДИТИНИ»
«ПРИЗНАЧЕННЯ ОДНОРАЗОВОЇ НАТУРАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ
«ПРИЗНАЧЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ ДОПОМОГИ НА ДІТЕЙ ОДИНОКИМ МАТЕРЯМ»
«ПРИЗНАЧЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ ДОПОМОГИ НА ДІТЕЙ, ЯКІ ВИХОВУЮТЬСЯ У БАГАТОДІТНИХ СІМ’ЯХ»
„ПРИЗНАЧЕННЯ НАДБАВКИ НА ДОГЛЯД ЗА ОСОБАМИ З ІНВАЛІДНІСТЮ З ДИТИНСТВА ТА ДІТЬМИ З ІНВАЛІДНІСТЮ”
„ПРИЗНАЧЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ НА ДОГЛЯД”
«ПРИЗНАЧЕННЯ КОМПЕНС ТА ДОПОМОГИ УЧАСНИКАМ ЛІКВІДАЦІЇ АВАРІЇ НА АЕС, ВИПРОБУВАНЬ, ЯДЕРНОЇ ЗБРОЇ
«ПРИЗНАЧЕННЯ ГРОШОВОЇ КОМПЕНСАЦІЇ ОСОБАМ З ІНВАЛІДНІСТЮ ЗАМІСТЬ САНАТОРНО-КУРОРТНОЇ ПУТІВКИ»
«УСТАНОВЛЕННЯ СТАТУСУ, ВИДАЧА ПОСВІДЧЕНЬ БАТЬКАМ БАГАТОДІТНОЇ СІМ’Ї ТА ДИТИНИ З БАГАТОДІТНОЇ СІМ’Ї»
«ВИДАЧА ПОСВІДЧЕНЬ ОСОБАМ З ІНВАЛІДНІСТЮ ТА ОСОБАМ З ІНВАЛІДНІСТЮ З ДИТИНСТВА»
«УСТАНОВЛЕННЯ СТАТУСУ, ВИДАЧА ПОСВІДЧЕНЬ ВЕТЕРАНАМ ПРАЦІ»
«УСТАНОВЛЕННЯ СТАТУСУ, ВИДАЧА ПОСВІДЧЕНЬ ЖЕРТВАМ НАЦИСТСЬКИХ ПЕРЕСЛІДУВАНЬ»
«ВЗЯТТЯ НА ОБЛІК ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ САНАТОРНО-КУРОРТНИМ ЛІКУВАННЯМ (ПУТІВКАМИ) ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ»