Функції Загального відділу Вороновицької селищної ради
Функції Загального відділу Вороновицької селищної ради:
-Забезпечує реалізацію державної політики з питань кадрової роботи та служби в органах місцевого самоврядування в апараті виконавчого комітету Вороновицької селищної ради, відділах Вороновицької селищної ради;
-Визначає щорічну та перспективну потребу в кадрах, формує замовлення на підготовку, перепідготовку і підвищення кваліфікації посадових осіб та керівників підпорядкованих відділів;
-Веде встановлену звітно-облікову документацію;
-Вивчає разом з іншими відділами, підрозділами Вороновицької селищної ради особисті, професійні, ділові якості осіб, які претендують на зайняття посад в апараті виконавчого комітету Вороновицької селищної ради та відділах Вороновицької селищної ради, попереджає про встановлені законодавством обмеження, пов’язані з прийняттям та проходженням служби в органах місцевого самоврядування тощо;
-Приймає від претендентів на посади посадових осіб місцевого самоврядування відповідні документи та подає їх на розгляд конкурсної комісії;
-Розглядає та вносить на розгляд селищному голові пропозиції щодо проведення стажування кадрів на посади, готує разом з відповідальними підрозділами документи для організації стажування, здійснює контроль за його проведенням;
-готує проєкти розпоряджень з основної діяльності, кадрових розпоряджень та розпоряджень селищного голови про призначення на посади та звільнення з посад працівників селищної ради;
-оформляє документи про прийняття Присяги посадової особи місцевого самоврядування та присвоєння рангів посадовим особам, вносить про це записи до трудових книжок;
-обчислює стаж роботи та служби в органах місцевого самоврядування, здійснює контроль за встановленням надбавок за вислугу років та надання відпусток тощо;
-Здійснює заходи щодо забезпечення трудової дисципліни;
-Підготовка документів щодо призначення пенсій працівникам;
-Здійснює роботу, пов’язану із заповненням, обліком і зберіганням трудових книжок та особових справ працівників;
-Оформляє та видає службові посвідчення та довідки з місця роботи працівникам, проводить оформлення листів тимчасової непрацездатності тощо.
-Разом з іншими структурними підрозділами здійснює контроль за дотримання Законів України “Про службу в органах місцевого самоврядування”, “Про місцеве самоврядування в Україні” та інших законодавчих актів з питань кадрової роботи;
-Проводить разом з іншими підрозділами роботу щодо укладення, продовження терміну дії, розірвання контрактів з керівниками комунальних підприємств, установ і організацій територіальної громади;
-здійснює заходи щодо ведення комп’ютерного обліку електронних особових справ посадових осіб, використання його даних у межах повноважень відповідного органу виконавчої влади;
-здійснює організаційні заходи щодо своєчасного щорічного подання посадовими особами місцевого самоврядування відомостей про доходи, зобов’язання фінансового характеру та належне їм майно, у тому числі і за кордоном, щодо себе і членів свої сім’ї (декларація про доходи);
-Розглядає пропозиції, заявки, скарги громадян, надає роз’яснення, веде прийом громадян з питань, що належать до компетенції кадрової служби;
-Розробляє проекти нормативно-правових актів, що стосується кадрових питань;
-Проводить іншу роботу, пов’язану із застосування законодавства про працю та службу в органах місцевого самоврядування.