В сучасному світі поширеною є думка про те, що інклюзивне навчання – це  навчання лише дітей із певними захворюваннями, в тому числі із інвалідністю. Проте ця думка є хибною, адже до таких категорій можуть підпадати не тільки учні з інвалідністю, а й внутрішньо переміщені особи, діти-біженці та діти, які потребують додаткового та тимчасового захисту, особи, які здобувають спеціалізовану освіту та/або можуть прискорено опанувати зміст навчальних предметів, учні з особливими мовними освітніми потребами.

У доступі до освітніх послуг кожна школа, в якісь частині, має бути інклюзивною – готовою у будь-який момент прийняти таку дитину, прагнути створити максимально сприятливе середовище для її розвитку та навчання. Інклюзивне навчання полягає в тому, що в звичайному класі вчаться звичайні діти, просто деякі з них вчаться трішечки по-іншому, але не має бути відокремлення одних дітей від інших, щоб ніхто з дітей з особливими  освітніми потребами не відчував себе іншим, не таким як усі.

На 2020-2021 навчальний рік у КЗ «Вороновицький ліцей» навчається троє таких діток з якими перебувають асистенти вчителя, щоб допомагати їм у пізнанні нових знань. Ці класи забезпечені необхідним обладнанням для роботи з такими дітками – навчально-методичні посібники, наочно-дидактичні матеріали тощо.

Голова Вороновицької громади Олександр Ковінько зазначає, що: «Освіта має бути доступною для усіх, і це не лише фізична доступність. Діти з особливими освітніми потребами мають перебувати у гурті, мають проводити час разом з іншими дітьми, брати участь у шкільному житті та не відчувати свою особливість. З такими дітьми працюють вчителі та їх асистенти, які володіють методиками такої роботи

Ліквідація соціальної ізольованості – головна ціль та мета інклюзивної освіти, над якою активно працюють у КЗ «Вороновицький ліцей».